Бущак Галина Андріївна – навчаючий, практикуючий психотерапевт за напрямом Символдрама, старший викладач кафедри психології, педагогіки та соціального управління Львівської політехніки.
1986 по 1991 рік – навчалася у Львівському політехнічному інституту за спеціальністю “Викладач будівельних дисциплін”, Будівельний факультет. Під час навчання опановувала як будівельні дисципліни так і педагогіку, психологію, методику викладання. Закінчила навчання з червоним дипломом.
1993-1996 рр. – навчалася в заочно-очній аспірантурі за спеціальністю „Процеси та системи керування”.
1996-2006 рр. працювала на кафедрі психології та педагогіки у Львівському інституті післядипломної педагогічної освіти – асистентом, потім викладачем, старшим викладачем.
з 2006 року – по теперішній час – працюю викладачем кафедри психології, педагогіки та соціального управління у Львівській політехніці.
1998-2004 рр. здобувала психотерапевтичну освіту за напрямом “Символдрама» (Кататимно-імагінативне переживання образів). Успішно опанувала обов’язкову трьохступеневу навчальну програму та факультативну (обсягом 615 годин) з даного напрямку психотерапевтичної освіти. Набула власний досвід: індивідуальна та група психотерапія в техніці Символдрама.
02.10.2004-09.10.2005рр. навчалася в Школі психологічного консультування (146-годинна програма) при Українському науково-методичному центрі практичної психології і соціальної роботи та Інституті психології ім. Г.С.Костюка
2005-2014рр. – беру активну участь у науково-практичних та теоретико-супервізійних семінарах з подальшим поглибленням психотерапевтичної освіти.
На даний момент практикую і маю статус навчаючого психотерапевта.
Коло наукових інтересів: особливості епістолярних та пізнавальних стилів в осіб з яскраво вираженою функціональною асиметрією в сенсорно-руховій сфері, особливості інтелектуального фукціонування ліворуких (шульгів) та праворуких особистостей.
Мої статті:
Взаємозв’язок когнітивно-стильових параметрів та особливостей навчальної діяльності у осіб юнацького віку
Можливості віртуального навчального середовища та навчальні стилі студентів
Когнітивно-стильові характеристики та їх вплив на репертуар інтелектувальної поведінки особистості
Особливості формування інженерно-технічної інтелектуальної еліти: психолого-педагогічний аспект
З досвіду кризової допомоги очевидцям Скнилівської трагедії
Дитяча клептоманія – використанння методу символдрами
Дослідження індивідуальних стилів розумової праці у студентів гуманітарних та технічних спеціальностей
Трудоголік в колективі: переваги і недоліки
Професійна ідентичність практичного психолога системи освіти: суперечності та перспектива